Kaupallinen yhteistyö Skincity.fi
Vaikka joulukuuhun on vielä reilusti yli kuukausi, alkaa joulu näkymään ripotellen ympäriinsä. Yksi selkeä merkki siitä, että joulu lähestyy, on kosmetiikkajoulukalenterit, joita on nykyään tarjolla todella laaja valikoima. Vaikka kirjoitan paljon kosmetiikasta, olen omistanut vain yhden kosmetiikkajoulukalenterin, josta siitäkin on jo useampi vuosi. Fiilikseni näihin kalentereihin on hieman ristiriitaiset, koska suurin osa, erityisesti edullisella hinnalla myyvät, eivät saa minua lainkaan vakuuttuneeksi tarpeellisuudellaan. Toinen ääripää on kalenterit, joista tulee samanlaisia tuotteita 24, tai jopa 25 kappaletta. Ei mielestäni ihan fiksua kulutuskäyttäytymistä ja varmasti suurin osa tuotteista jää vanhenemaan kaappeihin.
Olen viime ja tänä vuonna kieltäytynyt minulle tarjotuista kosmetiikkajoulukalentereista, koska en ole kokenut niitä tarpeellisiksi tai brändi ei ole ollut sellainen, jonka niin monesta tuotteesta uskoisin pitäväni. Muutenkaan ajatus värikkäästä pahvikalenterista, josta tulee lopulta vain kasa roskaa, ei ole houkutellut. Tänä vuonna tein poikkeuksen ainoastaan yhden kosmetiikkajoulukalenterin kanssa, koska koin sen sisällön ja idean tätä päivää vastaavaksi.
Skincity The Scincare Calendar 2019 -kosmetiikkajoulukalenterin sisältö on laadukasta kosmetiikkaa ja itse kalenteri on suunniteltu kestävää kuluttamista ajatellen sellaiseksi, että siitä on iloa myös jatkossa. Skincity joulukalenteri koostuu 25 pienestä kankaisesta lahjapussukasta, jotka voi käytää myöhemmin uudelleen tai vaikka viedä läheiseen päiväkotiin askartelumateriaaliksi. Lahjapussukat on pakattu suureen, mustaan kosmetiikkalaukkuun. Parasta mielestäni tässä kalenterissa on juuri se, ettei se oikeastaan näytä joulukalenterilta ja kosmetiikkalaukkukin on väritykseltään ajaton.
Skincity on netissä toimiva ihonhoitoklinikka, joka tarjoaa ilmaisen ihotestin avulla saatavan ihoanalyysin tuotesuosituksineen. Koko Skincityn tuotevalikoima koostuu tarkoin valituista, laadukkaista ammattitason kosmetiikkamerkeistä, joille on laadittu tarkat laatukriteerit. Tuotemerkkejä ovat muun muassa Clarins, Tata Harper, Paula's Choise, Babor, Medik8, Exuviance, Dermalogica ja Laura Mercier. Yksi juttu tekee mielestäni Skincitysta ihan mielettömän. Suurin osa henkilökunnasta on koulutukseltaan kosmetologeja ja jokainen Skincityn myyvä tuote on tutkittu ja testattu henkilökunnan toimesta. En epäilisi hetkeäkään luottavani Skincityn tuotesuosituksiin, vaikka minulla olisi kuinka herkkä iho tahansa.
The Skincare Calendar 2019 koostuu tosiaan 25 tuotteesta, joista seitsemän on täysikokoisia. Kalenteriin on kätketty täysikokoisia ja matkakokoisia tuotteita muun mualla merkeiltä Akademikliniken, Hyggee, Medik8, Tata Harper Dermalogica, Klair´s, Paula´s Choice, Sensai ja Biodroga. Minun ei pitänyt avata yhtäkään pussia ennakkoon, mutta arvatkaa vain olinko kuin lapsi karkkikaupassa sen jälkeen, kun luin tiedot kalenterin tuotemerkeistä. Ensiksi piti kurkata vain ensimmäinen luukku (sitähän ei edes lasketa fuskaamiseksi, eikö!!!), mutta saatoin vahingossa avata muutaman muunkin pussukan ja kurkata sisällön...
Mielestäni Skincityn kalenteri on sisällöltään hyvä ja laadukas. Kalenteri sisältää merkkejä, jotka ovat arvokkaita ja joita mielellään kokeilee kunnolla, eikä vain yhden pienen testerin verran, ennen ostopäätöstä. Matkakokoisista tuotteista riittää tuotetta useampaan käyttökertaan, joten tuntuma tuotteeseen ja sen toimivuuteen omalla iholle tulee hyvin selville. Skincity myy myös paljon kauneushoitoloissa käytettäviä tuotemerkkejä, jotka harvemmin ovat täysin tuttuja. Koska kalenteri sisältää tuotteita myös näiltä merkeiltä, on täysikokoisen tuotteen ostopäätös kiva tehdä ilman riskiä hutiostoksesta.
Minulle tuli myös ajatus siitä, kuinka mahtava keino tämä on löytää oma mieluinen tuotemerkki Skincityn valikoimasta ennen ihotestin tekoa! Ihotestin jälkeen Skincity lähettää ihoanalyysin ja tuotesuositukset, jotka koostuvat pääasiassa yhden tuotemerkin tuotteista. Jos tuotemerkki on itselle täysin tuntematon, voi olla suuri kynnys luottaa testiin ja tarttua ihotestin perusteella tuotesuosituksiin. Odotan innolla monen tuotemerkin tuotteen kokeilua, koska olen pidempään halunnut kokeilla heiltä tuotteita, mutta hinta on pistänyt mietityttämään. Eli täällä odotellaan joulukuuta malttamattomana ja siihen asti on hyvin aikaa tyhjennellä tällä hetkessä käytössä olevaa kosmetiikkaa, jotta pääsen heti joulukuussa käyttämään kunnolla kalenterin sisältöä.
Skincity The Skincare Calendar 2019 -joulukalenteri maksaa 139€ ja sen kokonaisarvo on 389€. Kalenteri ei ole vielä saatavilla, mutta se tulee myyntiin keskiviikkona 16.10. ja kaikkina edellisinä vuosina se on myyty loppuun lähes välittömästi! Skincityn kalenteri on myös valittu monesti parhaimpien kosmetiikkakalenterien joukkoon, eli tämä on todellakin harkinnan arvoinen. Jos kalenteri kiinnostaa, kannattaa se jo nyt käydä lisäämässä omalle toivelistalle, jotta sen saa nopeasti klikattua ostoskoriin keskiviikkona. Ja Skincity muuten tarjoaa ilmaiset postikulut ihan jokaiselle tilaukselle!
Millaisia ajatuksia kosmetiikkajoulukalenterit herättää teissä ja oletteko samoilla linjoilla kanssani tästä Skincityn kalenterista?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos kommentistasi!
Kaikki asialliset kommentit julkaistaan.