Slider

Vk 7 treenit

maanantai 20. helmikuuta 2012

Viime viikon treenailut, joissa valitettavasti näkyi kiireinen viikko :-(

Maanatain:
Juoksumatto 8km 1h
Venyttely 5min

Tiistai:
Juoksu 40min ulkona

Torstai:
Crosstraining 5min
Kuntosali (yläkroppa) 25min
Vatsa- ja selkätreeni 10min
Spinning 45min

Lauantai:
Juoksu 50min ulkona

Sunnuntai:
Laskettelu 1h

 Kuvat tiistailta ja sunnuntailta

3 kommenttia:

  1. mistä sä saat motivaatiota kuntoiluun ? ja mimmosta ruokaa syöt ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tiiä. Nyt tulee vaan lähettyä sinne salille tai lenkille pienessäkin välissä, eikä jäätyä kotiin makoilemaan. Ja tuloksen on motivoinut :-)

      hahah syön melkeempä miten sattuu :-D En siinä ole mikään malliesimerkki. Mutta aamuisin yleensä soijajogurtin, koulussa ison annoksen ruokaa ja muutaman leivän (tätä en kuitenkaan joka pv, koska muutamana päivänä pääsen ennen ruokailun alkua koulusta), ennen töitä hedelmän tms tai ennen salia maitorahkaa ja mehukeittoa. Töissä saatan mussuttaa jonkun pullan ja juoda pari kupillista kaakaota. Välillä kanssa jonkun leivän. Ja illalla kotiin tullessa syön leivän tai muuta ruokaa, riippuen oonko käynyt salilla vai en:-)

      Poista
  2. Vitsi tykkään näistä sun kuntoilupostauksista paljon (;<

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Kaikki asialliset kommentit julkaistaan.

Theme Designed By Hello Manhattan

Copyright

Copyright Mikaela Koskela